El dijous ha estat un dia molt especial i diferent, sobretot perquè ja estem veient el final de la setmana i l’acabament d’aquestes espectaculars Colònies a La Conreria. El primer canvi ha arribat a l’hora de despertar-nos: no hi havia tecnificació voluntària perquè el dia anterior havia estat llarg amb el 3x3 nocturn i havíem anat a dormir tard. Avui, però, hem tingut una agradable sorpresa, ja que just abans de l’entrenament hem rebut la visita de les jugadores catalanes internacionals Anna Cruz i Sílvia Domínguez.

Hem estat una bona estona xerrant amb elles, preguntant moltes coses sobre la seva experiència WNBA (l’Anna Cruz va guanyar l’anell de campiona amb les Minnesota Lynx aquesta temporada) així com els hi hem desitjat molta sort en la seva participació als Jocs Olímpics de Rio d’aquest mes d’agost. Han estat molt simpàtiques i a l’acabar ens hem fet una fotografia de grup amb elles.

 

 

Després d’aquesta bona experiència hem fet un gran entrenament amb molta motivació i al finalitzar-lo ens hem dirigit cap a la piscina, a relaxar els músculs i a refrescar-nos amb l’aigua. A més, la resta del dia d’avui ha sigut diferent: els monitors de la casa ens havien preparat activitats per fer durant la tarda, i un joc de nit per després de sopar. Primer hem fet jocs amb aigua, relleus, curses, jocs de confiança, orientació i treball en equip. Després hem començat una sèrie de proves per grups de lleure, que ha guanyat el grup de l’Albert Gamero. I finalment hem acabat tots, altre cop, a la piscina!

Després de sopar i del joc de nit hem anat a dormir, amb la il·lusió de trobar-nos, en llevar-nos, una lletra pintada a la cara. Voleu saber perquè? Perquè els entrenadors pinten una E o una W als jugadors escollits per jugar l’All-Star, E de la conferència East, i W de la West. I l’All-Star… Bé, suposo que tots sabeu què és no? I si no, demà ho veureu!

Com sempre, us deixem un vídeo perquè pugueu veure tot el que hem fet. Gaudim al màxim!

 

 

Recordeu que podeu consultar les cròniques i les activitats que realitzem cada dia a l'apartat DIARI DE L'ESTIU