Dues setmanes magnífiques. Aquest podria ser el resum de les dues Colònies de Bàsquet que ha realitzat el CE Sant Nicolau. La setmana del 2 al 9 de Juliol tenia lloc les Colònies pels nois i noies d'entre 7 i 13 anys que es va dur a terme a La Conreria (Badalona). I just després, del 10 al 16 de Juliol, s'organitzava el Beach & Basketball, un Campus per nois i noies de 14 a 17 anys a Calafell on s'alternaven les sessions físiques, tecnificacions, competicions de bàsquet i activitats aquàtiques.
COLÒNIES DE BÀSQUET LA CONRERIA
La Conreria era un lloc nou pels participants del Campus de Bàsquet. La il·lusió era present a tots els participants que ja deixaven entreveure que seria una setmana excepcional. Des del primer dia la col·laboració va ser màxima, amb tots els nois i noies gaudint de les activitats, dels entrenaments de bàsquet i de la convivència entre tots els grups. El dia a la platja, el 3x3 nocturn, els grups de lleure.. tot va ser genial i els somriures i la diversió estaven assegurades a cada hora.
La única pega va ser que la setmana va passar molt ràpid, i en un obrir i tancar d'ulls ja es duia a terme la cloenda, en un auditori amb tots els pares i mares que havien vingut a recollir als participants on es va projectar el Vídeo-Resum d'aquestes colònies excepcionals i tothom va poder reviure els moments més especials.
No us oblideu de consultar les Cròniques Diàries, la Galeria de Fotos i els Vídeos!
Pots visualitzar el VÍDEO-RESUM FINAL que van realitzar tots els participants de les Colònies de Bàsquet a La Conreria. També pots consultar més vídeos entrant al nostre canal de youtube CESNTube
BEACH & BASKETBALL
Primera edició del Beach & Basketball que es va organitzar a Calafell, en un entorn privilegiat ple de possibilitats. Aquest Campus, destinat a nois i noies d'Infantil fins a Júnior, portava unes premisses molt clares: treball i gaudir! Els participants es llevaven molt d'hora per començar amb les sessions físiques, per després treballar tecnificacions de bàsquet, i llançar-se a les competicions de tir i de 5x5. Tot això, gaudint també de diverses activitats aquàtiques (com el caiac i la vela), així com estones de platja i de piscina que van fer les delícies de tots els nois i noies.
L'experiència va ser extraordinària, el treball realitzat, junt amb les xerrades formatives i els moments de lleure, van deixar empremta a tots els participants i també als entrenadors que ho van fer possible. Un Campus que es repetirà en properes edicions i segur que serà un referent de l'estiu.
No us oblideu de consultar les Cròniques Diàries, la Galeria de Fotos i els Vídeos!
Pots visualitzar el VÍDEO-RESUM FINAL que van realitzar tots els participants del Beach & Basketball a Calafell. També pots consultar més vídeos entrant al nostre canal de youtube CESNTube




