Victòria contundent del Júnior “1” Masculí a la pista de CEEB Tordera en un partit que es va dinamitar al tercer període gràcies a l’encert exterior dels nostres.
Malgrat arribar al descans amb un marcador de 21-33, el llançament exterior i la bona defensa del sabadellencs va provocar un parcial de 10-36 en aquest període, col·locant un 31-69 al minut 30 de partit. El darrer quart l’encert visitant es va mantenir i el partit es va tancar amb un triple que posava el definitiu 49-100 al marcador.
Malgrat que al nostre club no som gens partidaris de destacar actuacions individuals, en aquest cas cal reconèixer el partit de Marc Herrera, autor de 45 punts amb una espectacular sèrie de 10 de 13 en triples. Després de la greu lesió al genoll que va patir a finals de la temporada passada, ens fa especial il·lusió que el jugador hagi pogut viure un dia com aquest.
Amb aquesta victòria l’equip s’assegura la segon posició del grup i la setmana vinent tancarà la lliga regular a casa davant el Ramon Llull (diumenge, 19:00h).
RESULTAT: 49-100





