Quarta victòria consecutiva i liderat en solitari per al Sènior A Femení EBYP del CE Sant Nicolau. Partit novament igualat fins al final, amb sensació de superioritat però sense que les grana poguessin marxar en el marcador. Amb una primera part molt igualada, la tònica del partit venia donada pel baix percentatge d'encert en els tirs del Sabadell, malgrat que les opcions eren més que correctes.

En el segon quart l'excés de faltes de les visitants feien que el BAM estigués en partit, fins i tot guanyant en l'electrònic de 4 a falta d'1 minut per al descans.

A la represa el Sant Nicolau estrenyia en defensa des del servei de banda inicial, realitzant un parcial 0-7 que l'equip de Barcelona patiria la resta de partit.

La recta final venia sent un calc del segon quart, excessius tirs lliures de les locals que les mantenien en la franja dels 10 punts en contra, sense deixar que les noies de Sabadell marxessin en el marcador. Ja en els últims minuts dos triples consecutius de Sant Nicolau tancaven el matx.

Amb l'estrena del liderat en solitari, el Sant Nicolau afronta dues setmanes d'examen, on reben al Femení Sant Adrià “B”, candidat als llocs alts en la taula, i visita al camp del CE Escola del Carme “A” en un derbi local apassionant. Tots dos partits seran una prova de foc per a l'equip de Dante González.

 

RESULTAT: 38-48